09.07.12

Kamikadzei aaaw jeb nekad vairs nebūšu tik drosmīgs velobraucējs

Kamēr sadzīs brūces, tikmēr riteņbraukšanai brīvdienas... Laikam kamikadzēm arī gadās visādas štelles... Lidojums uz Vanšu tilta bija pārāk traks!!! Ātrums ir fenomenālākā narkotika, tāpēc ar moci labāk nemācīšos nemaz braukt!
Bet kas notika? Tante iebelza man pa riteni, kamēr es droši, bet lielā ātrumā braucu pāri tiltam! Pārlidoju pāri stūrei... Vēl pirms kritiena es redzēju, kā tante gatavojas vēzienam ar somu, bet es jau zināju, ka gan strauji bremzējot, gan uzņemot triecienu ar somu rezultāts būs tāds pats - es lidošu! Aizlidoju kādus 3 metrus, ritenis čupā, roka, kāja, galva pārsisti un mūkoša tantiņa, kurai pakaļ viņu pārmācīt aizskrēja kāds autovadītājs, šokā apstājies uz braucamās daļas, ieraudzījis manu kritienu.
Tajā brīdī atteicos braukt uz slimnīcu, bet vajadzēja jau gan! Sekas jūtu vēl pēc gada, kad ilgāku laiku jāsēž pie datora!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru