17.02.14

Ko vēlas sieviete?

Nemaz jau tik daudz arī nevēlas, bet šāds moments ikdienā nekad neliks viņai aizdomāties, ka vajag kaut ko citu, kaut ko labāku!
Darbdienas rītā necelties līdz ar pirmo modinātāja zvanu mobilajā, bet izlēkt no gultas pēdēja brīdī, ģērbjoties izdzert Viņa padzisušo kafiju un izņemt no rokām siermaizi, labi zinot, ka Viņš jau laicīgi ir pagatavojis sev otru tasīti un savu siermaizi jau apēdis. Skrienot laukā pa dzīvokļa durvīm saņemt vieglu sitienu pa dibenu un atvadu vārdus: "Skrien nu, guļava!" Jau braucot trolejbusā nosūta Viņam sms: "Vakarā Tu man norausies! Bučas!"
Darba dienas vidū, sapulcē, klausoties šefa nebeidzamos prātojumus un pārmetumus darba lietās, saņemt sms ar kādu no tiem daudzajiem nerātnajiem vīriešu iecienītajiem tekstiem, kas liek tālāko sapulci izturēt jau ar smaidu.
Braucot mājās izkāpt pāris pieturas pirms mājām un lēnām aiziet līdz mājām kājām, lai izvēdinās darba dienas stress. Nedrīkst arī steigties pārāk, jo šovakar ir tas retais vakars, kad Viņam ir uznākusi iedvesma un man nebūs jāgatavo vakariņas, jo Viņam nav vēlo darbu šovakar. Ienāku dzīvoklī, dzirdot skaļo radio un Viņa svilpošanu virtuvē sānak smiekli.
Istabā uz galda konfektes un vīns. Izņemu glāzes, ieslēdzu tv un slaukot glāzes aizeju līdz virtuvei klusām paskatīties, vai Viņš vēl nav savainojies. Uz galda pamanu čupu ar saburzītiem folijas gabaliem, bet par cik kaut kāda liela zivs tomer ir ietīta un jau ielikta cepeškrāsnī, pie kuras Viņs notupies pēta, ko nozīmē tie daudzie cipari no 100 l īdz 200, kas patiesibā ir cepeškrāsns grādi, secinu, ka viss ir kārtībā! Cīņā ar zivi ir gūta uzvara!
Katrā rokā pa tukšai vīna glāzei, bet apķeru Viņu un klusi nosaku: "Ārprāts, kā es Tevi mīlu par šo!" un uzgriežu cepeškrāsnij pareizo temperatūru. 
Tagad es zinu, ka ja arī es saslimtu, par mani parūpētos. Ja es aizstrādāšos darbā, mani gaidīs mājās. Ja man būs nepieciešama atpūta no darba un ikdienas - mums tas izdosies abiem kopā! Un es darīšu visu, lai Viņš varētu justies tikpat labi!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru