16.06.12

Lidojošie piecīši

Tas laikam ir sestdienas - darbdienas sindroms, ja lidojoši piecīši (5 Ls banknotes) uz Tērbatas ielas liekas kaut kas tik jocīgs, ka attopies tikai pēc 20 metriem, atskaties un saproti - BREMZE!!!! Inga, Tu esi bremze! Tie bija uz ietves izkaisīti piecīši, un lai tai pārsteigtajai tantei jaukas vismaz pāris nedēļas, jo viņa droši ka bija pārsteigta dubultā - par to, ka man tie nav vajadzīgi un par lidojošo naudu kā faktu pašu par sevi:) Man tie pāris papīrīši neko būtisku nemainītu dzīvē, bet tai tantei gan:)
Biju aizdomājusies, ļoti, ļoti... Jo parasti ikdienā nauda man nemaz nav tik vienaldzīga!
P.S. Ceru, ka braukāšanās ar riteni pa kapiem un Rīgas centru mani ir savedusi kārtībā un atkal esmu gatava jauniem pārsteigumiem, ceru, ka nākamreiz lidos desmitnieki vai arī nebūtu slikti - atlidotu simtnieki:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru